Archivace dokumentů a dokladů
Potřebujete archivovat doklady a dokumenty ? Již od 3,50 Kč / šanon !
Nově zrekonstruované
prostory k archivaci dokumentů v budově obchodního střediska Dubí - Pozorka (ulice Střední 169 -
mapa).
Chybí vám prostor pro Vaše dokumenty ? Řešíte problémy se stále narůstajícím objemem papírových dokumentů, faktur, smluv a dalších dokumentů? Potřebujete rychle a spolehlivě nalézt nějaký dokument a nechcete ztrácet svůj čas?
Nabízíme vám prostory k
ARCHIVACI A ZPRACOVÁNÍ DOKUMENTŮ
Ukládání dokumentů a archivace dokumentů:
Uložíme Vaše dokumenty a zajistíme archivaci a dlouhodobé uložení dokumentů v našich specificky vybavených prostorách ve kterých máte možnost
ohlídání skartační lhůty vašich dokumentů a skartaci.
zajištění archivního servisu a vyhledávací služby ve Vašich uložených dokumentech
zajištění převozu písemností do naší spisovny či
dovoz dokumentů na vyžádání a předání jejich originálů či kopií
Digitalizace dokumentů a dokladů (skenování či přepis)
Naše společnost nabízí prostory pro:
- archivaci dokumentů
- vyhledávání v dokumentech
- třídění dokumentů a dokladů
- digitalizaci dokumentů a dokladů
CENÍK:
- Uložení dokumentů 3,50 Kč / šanon / měsíc
- Zpracování evidence dokumentů 10,00 Kč / šanon
- Převzetí dokumentů 3,50 Kč / šanon
- Možnost skartace dokumentů 5,50 Kč / ks
- Možnost založení dokumentů do spisů 50,00 Kč / ks
- Doprava písemností 300,00 Kč / hod. + 20 Kč / km
- Vyhledávací služba 45,00 Kč / ks
- Archivační obaly 55,00 Kč / ks
- Skenování dokumentu 4,00 Kč / A4 (ks)